فروش اقساطی خودرو مقایسه دانگ فنگ H30 کراس و برلیانس H320 - کار ویترین

مقایسه دانگ فنگ H30 کراس و برلیانس H320

مقایسه دانگ فنگ H30 کراس و برلیانس H320

در طول این یک دهه، شاهد حضور مدل‌های متنوعی از شرکت‌های چینی در ایران بوده‌ایم، ولی چند سالی می‌شود که ایران خودرو و سایپا به عنوان غول‌های خودروسازی ایران اقدام به راه اندازی خط تولید محصولات چینی کرده‌اند. برای این منظور، سایپا سراغ شرکت برلیانس رفته و محصولات این شرکت را در ایران تولید می‌کند. ایران خودرو نیز همان طور که احتمالاً می دانید، دانگ فنگ H30 کراس را البته با برخی تغییرات از جمله پیشرانه وارد خطوط تولید خود کرده است. به بهانه فروش بسیار خوب این دو خودرو، قصد داریم در مطلب مقایسه‌ای امروز وب سایت کارویترین، در بخش‌هایی مختلف به بررسی و مقایسه تخصصی دانگ فنگ H30 کراس و برلیانس H320 بپردازیم، لطفاً در ادامه مطلب با ما همراه شوید.

نبرد تن به تن چینی‌های محبوب ایران خودرو و پارس خودرو

در شرایطی بازار خودروی ایران مخصوصاً در مدل‌های رده پایین و سگمنت های قیمتی پایه این روزها توسط مدل‌های چینی قبضه شده است که حدوداً فقط ۱۰ سال از ورود نخستین مدل‌های ساخت چشم بادامی‌ها به کشورمان می‌گذرد. با توجه به عدم وجود تنوع در میان خودروهای داخلی، مردم گرچه ابتدا مقاومت خاصی در مقابل مدل‌های چینی نشان می‌دادند، ولی نهایتاً با توجه به افزایش کیفیت و همچنین ارائه امکانات بسیار خوب روی این خودروها، چینی‌ها توانستند جایگاه خوبی برای خود در بازار ایران دست و پا کنند.

مقایسه طراحی بدنه دانگ فنگ h30 کراس و برلیانس h320

برخی خودروها مانند نیسان جوک وجود دارند که به دلیل سبک طراحی نامعمول و متفاوت خود، با واکنش‌های مختلفی در بازار مواجه می‌شوند. دانگ فنگ H30 کراس را نیز دقیقاً می‌توان جزء این دسته از خودروها دسته بندی کرد. به طور کلی، یکی از بخش‌هایی که چینی‌ها روی آن بسیار مانور می‌دهند طراحی بدنه است. دانگ فنگ H30 کراس نیز خودروی زشتی نیست، ولی به دلیل سبک طراحی خاصی که دارد، نتوانسته نظر برخی خریداران را به خود جلب کند. شاید بتوان گفت زیباترین بخش در طراحی بدنه دانگ فنگ H30 کراس، قسمت جلوی آن است. همان طور که می دانید، طراحان خودرو تلاش کرده‌اند تا ظاهری کراس اور مانند به آن بدهند، ولی حداقل در این بخش خودرو بیشتر به یک مدل سدان عضلانی شبیه است. از روبرو که به دانگ فنگ H30 کراس می‌نگریم، نخستین مورد قابل توجه چراغ‌های جلوی بزرگی است که به وسیله یک جلوپنجره بزرگ‌تر کرومی با طراحی دو میله‌ای وسط به هم متصل شده‌اند. کاپوت دانگ فنگ H30 کراس نیز طراحی عضلانی داشته و ظاهر قدرتمندی به خودرو داده است. از دیگر موارد قابل توجه این قسمت می‌توانیم به سپر مشکی با دو چراغ مه شکن، دریچه ورودی هوای توری و یک اسپلیتر نقره‌ای رنگ زیر پلاک اشاره کنیم.

 

مقایسه طراحی بدنه دانگ فنگ h30 کراس و برلیانس h320

در کناره‌ها نیز اوضاع طراحی دانگ فنگ H30 کراس بسیار خوب است. طراحان خودرو تلاش کرده‌اند تا به کمک فلاپ های مشکی در پایین درها و اطراف گلگیرها خودرو را به شاسی بلندها شبیه کنند. خط کمر شیب دار زیبایی از در عقب خودرو شروع شده و با گذر از دستگیره‌ها نهایتاً به گلگیر جلو متصل می‌شود. خط سقف شیب دار دانگ فنگ H30 کراس در کنار باربند آن ظاهر این بخش را بسیار زیبا کرده‌اند. در طراحی بخش عقب نظرات متفاوتی وجود دارد. برخی آن را بسیار متفاوت دانسته و دوست دارند، از سویی دیگر بعضی افراد به شدت به آن می‌تازند. راستش را بخواهید ما نیز این نوع سبک طراحی را قبلاً در خودروهای دیگری ندیده‌ایم و کاری که طراحان چینی کرده‌اند را تلاشی مذبوحانه برای کپی کردن از سبک طراحی خودروهای ولوو می‌توانیم بنامیم. طراحی خاص چراغ‌های عقب که تا سقف ادامه دارد نه تنها از نظر ما کمکی به خودرو نکرده، بلکه آن را بسیار زشت‌تر نیز کرده است.

برلیانس H320 چه ویژگی هایی در طراحی بدنه خود دارد؟

به عنوان یکی از هاچ بک‌های کوچک چینی حاضر در بازار ایران، که اتفاقاً فروش بسیار خوبی را نیز توانسته تجربه کند، برلیانس H320 را می‌توان به جرات خودرویی زیبا معرفی کرد. این خودرو که در طراحی آن ظاهراً اروپایی‌ها نیز دست داشته‌اند، با قیافه اسپرت و جوان پسند خود که نیمچه شباهت‌هایی نیز به محصولات بی ام و دارد، توانسته نظر خیل خریداران ایرانی را به خود جلب کند. در بخش جلوی آن همان طور که حدس زده‌اید، جلوپنجره شبیه به جلوپنجره معروف کلیوی بی ام و است که بسیار به چشم می زند. این جلوپنجره با اسلات های عمودی خود، هماهنگی بسیار خوبی با طراحی کلی نمای جلوی خودرو و بالاخص چراغ‌ها دارد. طراحی سپر بسیار ساده و تمیز بوده و شاهد دو چراغ مه شکن در دو گوشه آن هستیم که داخل یک قاب شش ضلعی قرار گرفته‌اند.

بررسی طراحی بدنه برلیانس H320

در کناره‌ها طراحان خودرو سعی کرده‌اند با ارائه طراحی عضلانی روی گلگیرها ظاهری قدرتمند به خودرو ببخشند. خط شانه شیب دار رو به جلوی آن که دقیقاً از بالای دستگیره درها عبور می‌کند از نظر ما با خط سقف خودرو که شیب تندی نیز دارد خیلی هماهنگ نیست. اگر سانروف در حالت نیمه باز باشد، در نمای کناری به خوبی توجه همه را به خود جلب خواهد کرد. در طراحی عقب این خودرو بر خلاف اچ سی کراس، شاهد طراحی زیبایی هستیم. پنجره عقب شیب دار ظاهری خاص به خودرو داده و طراحی خاص چراغ‌های عقب آن شبیه هیچ خودروی دیگری نیست. سپر عقب نیز مانند سپر جلو طراحی ساده‌ای داشته و شاهد دو شبرنگ در دو گوشه آن هستیم.

مقایسه طراحی کابین دانگ فنگ H30 کراس با برلیانس h320

در میان کراس اورهای کوچک چینی حاضر در بازار ایران، با جرات می‌توان گفت دانگ فنگ H30 کراس عنوان دارنده زیباترین طراحی کابین را به خود اختصاص داده است. همه چیز کابین این خودرو از داشبورد گرفته تا کنسول مرکزی مدرن و فرمان اسپرتی که دارد، فوق العاده زیبا بوده و طراحی آن‌ها هماهنگی خوبی با هم دارند. بیایید از داشبورد شروع کنیم. طراحان دانگ فنگ H30 کراس در این بخش بسیار تمیز عمل کرده‌اند و شاهد دو برجستگی دایره‌ای شکل یکی بالای صفحه کیلومترها و دیگری بالای صفحه نمایش کوچک روی آن هستیم. چهار دریچه ورودی هوای سیستم تهویه مطبوع آن به کمک یک طراحی نواری منحنی به یکدیگر متصل شده‌اند.

پایین آن‌ها شاهد یک مانیتور ۶٫۵ اینچی لمسی هستیم که ظاهر کابین را بسیار مدرن کرده است. کمی پایین‌تر طراحان شرکت دکمه‌های کنترلی مختلف سیستم تهویه اتومات و دیگر موارد را قرار داده‌اند. طراحی دسته دنده نیز بسیار زیبا و مدرن بوده و حس و حال خودروهای لوکس را به راننده القا می‌کند. پشت فرمان شاهد ترکیب طراحی کلاسیک سه تایی صفحه کیلومترها و آمپرها هستیم که به سختی کسی می‌تواند ایرادی روی طراحی آن‌ها بگذارد. فرمان سه پر خودرو نیز دکمه‌های مختلف کنترلی روی خود داشته طراحی زیبایی نیز دارد. به طور کلی صندلی‌ها راحت هستند و از نظر جاداری هم یک خانواده کوچک قطعاً مشکلی نخواهند داشت. البته جنس مواد اولیه به کار رفته در ساخت کابین دانگ فنگ H30 کراس می‌توانست بسیار بهتر باشد.

مقایسه طراحی کابین دانگ فنگ H30 کراس با برلیانس h320

بررسی طراحی داخلی برلیانس H320

از نظر کیفیت ساخت و بحث‌های فنی و سواری، برلیانس H320 هرچقدر به اعتقاد برخی بهتر از دانگ فنگ اچ سی کراس باشد، ولی در طراحی کابین هیچ حرفی برای گفتن در برابر آن نخواهد داشت. هر چقدر طراحی کابین اچ سی کراس زیبا و مدرن است، در برلیانس H320 شاهد یک سبک طراحی مشابه مدل‌های ارزان قیمت بازار هستیم. طراحی دو رنگ داشبورد با پلاستیک خشکی که دارد ما را به یاد تیبا و پراید می‌اندازد و داستان دریچه‌های ورودی هوای سیستم تهویه مطبوع نیز همین است. طراحی صفحه کیلومتر و آمپرها زیبا بوده و فرمان هم طراحی خوبی دارد. به طور کلی ولی، داخل کابین برلیانس H320 آن حس و حال خوبی که کابین دانگ فنگ اچ سی کراس به شما می‌دهد را دریافت نخواهید کرد.

بررسی طراحی داخلی برلیانس H320

دسته دنده‌ای که برلیانس روی H320 ارائه کرده بسیار بزرگ بوده و طراحی زشتی دارد. از نظر راحتی و جاداری کابین نیز با توجه به ابعاد کوچک‌تر برلیانس H320، این خودرو حرف زیادی برای گفتن در برابر دانگ فنگ H30 کراس ندارد. اگر این بخش یک برنده بخواهد داشته باشد، قطعاً انتخاب ما برلیانس H320 نیست.

تجهیزات و امکانات دانگ فنگ H30 کراس بهتر است یا برلیانس H320؟

دانگ فنگ h30 کراس

یکی از مواردی که شرکت‌های خودروسازی چینی برای جلب نظر مشتریان خود طی سال‌های اخیر بسیار روی آن‌ها مانور داده‌اند، ارائه امکانات، تجهیزات و آپشن ها می‌باشد. زمانی بود که در بازار کشورمان مردم خیلی اهمیتی به این موارد نمی‌دادند، ولی حداقل حسنی که ورود خودروهای چینی به بازار ایران داشت، آشنا کردن مردم با آپشن ها و تجهیزات روز صنعت خودرو بود. در همین راستا، دانگ فنگ H30 کراس در رده قیمتی خود خودرویی بسیار مجهز بوده و امکانات و آپشن های خوبی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

تجهیزات و امکانات دانگ فنگ H30 کراس بهتر است یا برلیانس H320؟

از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توانیم به مواردی مانند سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، صفحه نمایشی لمسی ۶٫۵ اینچی با قابلیت پخش فایل‌های تصویری و دارای پورت AUX،USB و GPS، کارت SD و بلوتوث، ۴ عدد بلندگو و ۲ عدد تیوتر، روکش چرمی فرمان، قابل تنظیم در ۴ حالت و مجهز به کلیدهای کنترلی سیستم صوتی و بلوتوث (MFC)، صندلی راننده با قابلیت تنظیم دستی در ۶ جهت، صندلی‌های عقب تاشو، چراغ‌های جلو LED کریستالی، مجهز به مه شکن جلو، چراغ‌های عقب LED دار، مجهز به مه شکن، سنسور دنده عقب، آینه‌های جانبی برقی، گرم‌کن دار دارای راهنما، شیشه بالابرهای جلو و عقب برقی، سانروف برقی، صندلی پارچه‌ای ۲ رنگ، آینه‌های جانبی و سپرهای هم رنگ بدنه، جا عینکی، اسپویلر عقب، کامپیوتر سفری، چراغ مطالعه جلو و عقب و چند مورد دیگر می‌توان اشاره کنیم.

برلیانس h320

به عنوان یکی از رقبای جدی دانگ فنگ H30 کراس در بازار ایران، برلیانس H320 نیز خودروی مجهزی بوده و امکانات و آپشن های نسبتاً خوبی با توجه به رده قیمتی خود در اختیار مشتری قرار می‌دهد. گرچه در مقایسه با دانگ فنگ برخی امکانات خاص مانند تهویه مطبوع اتومات در برلیانس H320 ارائه نشده است، ولی از طرفی دیگر فرمان این خودرو برقی بوده و سواری بسیار نرم‌تری در اختیار سرنشین قرار می‌دهد. از جمله مهم‌ترین امکانات و تجهیزات آن نیز می‌توان به مواردی مانند فرمان برقی، میله فرمان جمع شونده (مستهلک کننده ضربه)، غربیلک فرمان چرمی مجهز به دکمه تنظیم صدا، سیستم صوتی تصویری و مالتی مدیا با قابلیت پخش MP3 با ورودی USB، مجهز به ۴ عدد بلندگو و ۲ عدد توییتر، قابلیت تنظیم صندلی راننده در ۸ جهت به همراه تنظیم گودی کمر، صندلی‌های عقب تاشو مجهز به ایزوفیکس (صندلی کودک)، آینه‌های جانبی برقی، شیشه بالابر برقی (شیشه‌های جلو و عقب)، مه شکن جلو، تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو، سانروف برقی، سنسور دنده عقب، قفل اتوماتیک درب‌ها هنگام رسیدن سرعت به ۲۰ کیلومتر بر ساعت، باز شدن خودکار درب‌ها هنگام تصادف، سیستم هشدار روشن بودن چراغ‌ها، یادآوری صوتی باز بودن کمربندهای ایمنی، بازکردن الکترومغناطیسی درب صندوق عقب، کامپیوتر سفری، تنظیم نور صفحه کیلومتر و سیستم ورود و استارت بدون کلید اشاره کرد.

بررسی ایمنی دانگ فنگ H30 کراس

بررسی ایمنی دانگ فنگ H30 کراس

طی سال‌های اخیر بحث ایمنی در خودروهای چینی بسیار مورد اهمیت بوده و در این بخش، شاهد پیشرفت بسیار خوب آن‌ها هستیم. در همین راستا تست‌های موسسه ایمنی سی انکپ نیز هر ساله بسیار سخت‌تر می‌شوند و نتیجه، افزایش ایمنی خودروهای چینی است. متاسفانه از آن جایی که هنوز برای ایرانی‌ها بحث ایمنی خیلی اهمیتی ندارد و از سوی دولت نیز الزامی برای داشتن تست تصادف جهت فروش در بازار وجود ندارد، برخی خودروهای چینی بازار ایران مانند دانگ فنگ H30 کراس هیچ نوع تست ایمنی را پشت سر نگذاشته‌اند. به همین جهت خیلی نمی‌توان در مورد ایمنی آن نظر مثبتی داشت. از برخی مهم تجهیزات ایمنی ارائه شده روی دانگ فنگ H30 کراس می‌توان به کیسه‌های هوا راننده، سرنشین جلو و جانبی (۴ عدد)، سیستم ضد سرقت (ایموبلایزر)، قفل میکروسوییچی درب‌ها، دوربین دید عقب، ایزوفیکس، ترمز جلو دیسکی با سیستم خنک شونده، ترمز عقب دیسکی توپر و سیستم ترمز ضد قفل با سیستم توزیع الکترونیکی نیرو (ABS+EBD) اشاره نمود.

ایمنی خودرو برلیانس H320 چقدر است؟

به مانند دانگ فنگ H30 کراس، برلیانس H320 نیز در هیچ تست تصادفی شرکت نکرده و وضعیت بدنه آن در تصادفات کاملاً نامعلوم است. در بحث ایمنی، گرچه دو مدل مشابه هم بوده و تست تصادف ندارند، ولی باز هم دانگ فنگ به لطف تجهیزات بیشتر، وضعیت بهتری دارد. برلیانس H320 در بازار ایران به مواردی مانند ۲ کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، چرخ‌های جلو دیسکی خنک شونده، چرخ‌های عقب دیسکی، ترمز ضد قفل (ABS)، سیستم توزیع نیروی ترمز (EBD)، ایموبلایزر و قفل مرکزی به همراه کنترل از راه دور مجهز شده است.

ایمنی خودرو برلیانس H320 چقدر است؟

مقایسه مشخصات فنی دانگ فنگ H30 کراس و برلیانس H320

همان طور که احتمالاً می دانید، در بازار کشورمان شرکت ایران خودرو، دانگ فنگ H30 کراس را با پیشرانه معروف TU5 خود روانه بازار کرده است. این موتور ۴ سیلندر خطی ۱۶ سوپاپ ۱٫۶ لیتری با ۱۰۵ اسب بخار قدرت و ۱۴۲ نیوتن متر گشتاور به کمک یک گیربکس ۴ دنده اتومات ساخت شرکت ژاپنی آیسین خروجی‌هایش را به چرخ‌های جلو ارسال کرده و قادر است سرعت دانگ فنگ H30 کراس را ظرف ۱۲٫۵ ثانیه از صفر به صد کیلومتر بر ساعت برساند. طبق کاتالوگ ایران خودرو حداکثر سرعت این خودرو ۱۸۳ کیلومتر بر ساعت می‌باشد. به طور کلی پیشرانه TU5 کم مصرف است و در مدل دانگ فنگ H30 کراس، این موتور به ازای هر صد کیلومتر رانندگی در حالت ترکیبی فقط ۷ لیتر بنزین می‌سوزاند.

در کل از نظر فنی دانگ فنگ H30 کراس وضعیت بسیار خوبی دارد، پیشرانه آن قدرت خوبی برای رانندگی شهری در اختیار خودرو قرار می‌دهد و گیربکس با کیفیت ژاپنی‌اش گرچه قدیمی است، ولی کیفیت بالایی داشته و دنده‌ها را به خوبی تعویض می‌کند. سیستم تعلیق جلوی دانگ فنگ H30 کراس از نوع مک فرسون بوده و در عقب، شاهد استفاده از سیستم تعلیق مستقل هستیم. به هنگام رانندگی با دانگ فنگ H30 کراس، شاهد یک سواری نرم و راحت داخل خودرو خواهید بود و ناهمواری‌های جاده را که به کمک سیستم تعلیق به خوبی جذب می‌شوند را خیلی احساس نخواهید کرد.

بررسی بیشتر برروی  مشخصات فنی برلیانس H320

خودروی برلیانس H320 را در بازار ایران، شرکت پارس خودرو همراه با دو موتور روانه بازار کرده است. پیشرانه اول که یک مدل ۱٫۵ لیتری ۴ سیلندر بود مدتی است دیگر روی خودرو ارائه نمی‌شود و در حال حاضر، این خودرو فقط با موتور ۴ سیلندر خطی ۱۶ سوپاپ ۱٫۶۵ لیتری در بازار حضور دارد. این موتور با ۱۱۴ اسب بخار قدرت و ۱۵۴ نیوتن متر گشتاور تفاوت چندانی با موتور دانگ فنگ اچ سی کراس ندارد. به کمک گیربکس ۴ دنده اتومات این خروجی‌ها به محور جلو ارسال شده و صفر تا صدی ۱۳ ثانیه‌ای برای برلیانس H320 به ارمغان آورده و حداکثر سرعتش نیز روی کاتالوگ ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت ذکر شده است. در حالت ترکیبی، به ازای هر صد کیلومتر رانندگی با برلیانس H320 تقریباً ۶٫۵ لیتر بنزین مصرف خواهید کرد.

بررسی بیشتر برروی  مشخصات فنی برلیانس H320

سیستم تعلیق محور جلوی این خودرو از نوع مستقل مک فرسون و سیستم تعلیق محور عقب آن نیز از نوع نیمه مستقل میل پیچشی است، که موجب شده برلیانس H320 از نظر هندلینگ یکی از بهترین مدل‌ها در سگمنت خود باشد. از سویی دیگر فرمان برقی این خودرو عملکرد بسیار مناسبی داشته که باعث می‌شود چه در زمان پارک و چه در زمان عبور از جاده‌های پرپیچ حس خوبی به راننده القا شود. یکی از ایرادهایی که بحث فنی برلیانس H320 وارد است بدون شک شتاب گیری کند آن است که مخصوصاً در سربالایی‌ها شما را اذیت خواهد کرد. علت چیست؟ گیربکس اتومات ۴ دنده ضعیف و همچنین وزن بالای خودرو که پیشرانه نسبتاً قوی خودرو نمی‌تواند از پسش بربیاید.

دانگ فنگ H30 کراس چقدر ارزش خرید دارد؟

با توجه به این که در یک پکیج کلی، دانگ فنگ H30 کراس خودروی بسیار خوبی محسوب می‌شود، در بازار نیز استقبال فوق العاده ای از آن شده و شاهد خرید و فروش آن در مقیاس گسترده هستیم. هم اکنون مدل صفر کیلومتر آن را در بازار به قیمتی بین ۱۱۴ تا ۱۱۸ میلیون تومان می‌توانید خریداری کنید. این در حالی که تابستان ۹۷ این خودرو قیمتی حول و حوش ۷۵ میلیون تومان در بازار داشت. مدل‌های دست دوم این خودرو نیز با کارکردی تا ۲۰ هزار کیلومتر را هم اکنون در بازار در محدوده قیمتی ۱۰۰ تا ۱۱۰ میلیون تومان می‌توان پیدا کرد.

دانگ فنگ H30 کراس چقدر ارزش خرید دارد؟

بررسی ارزش خرید برلیانس H320

همان طور که در بخش‌های مختلف این مقایسه دیدیم، برلیانس H320 در برابر دانگ فنگ H30 کراس حرف‌های زیادی برای گفتن ندارد، ولی مدل مجهز به موتور ۱٫۶۵ لیتری دنده اتومات این خودرو در مقایسه با دانگ فنگ H30 کراس تقریباً ۲۵ میلیون تومان گران‌تر است. نمی‌دانیم این قیمت بالا را چگونه می‌توان توجیه کرد، ولی اگر خیلی علاقه به خرید آن دارید، هم اکنون در بازار مدل صفر کیلومتر این خودرو بین ۱۴۰ تا ۱۴۵ میلیون تومان معامله می‌شود. از سوی دیگر، مدل‌های دست دوم آن تا ۲۰ هزار کیلومتر کارکرد را می‌توانید در محدوده قیمتی ۱۳۰ تا ۱۳۵ میلیون تومان پیدا کنید که بسیار گران می‌باشد.

بررسی ارزش خرید برلیانس H320

سخن پایانی

ما در بخش‌هایی مختلف تلاش کردیم تا به صورت تخصصی و بدون شک بی طرفانه، دو مدل چینی محبوب بازار ایران یعنی دانگ فنگ H30 کراس و برلیانس H320 را با هم مقایسه کنیم. همان طور که خودتان متوجه شده‌اید، دانگ فنگ H30 کراس بدون شک برنده این مقایسه است و با امکانات بیشتر، ایمنی بهتر و از همه مهم‌تر، قیمت ارزان‌تری که دارد، قطعاً انتخاب ما خواهد بود. نظر شما در مورد این دو خودرو چیست؟ در صورتی که تجربه سواری با هر یک از آن‌ها را داشته‌اید، حتماً نظراتتان را با کارویترین و سایر مخاطبان در میان بگذارید.

مطالب مرتبط

نظرات کاربران 4

*
*

  1. معین احمدی

    19.12.16

    تو این قیمت اگر کسی بخواهد ماشین بخره، پژو 207i را هم پیشنهاد میدم. من چند ماه پیش می خواستم برلیناس بخرم اما پژو را ترجیح دادم. از لحاظ قدرت موتور واقعا بهتره.

    1. کار ویترین

      19.12.16

      سلام معین عزیز
      همین طور که شما هم اشاره کردید، یکی از رقبای این خودرو پژو 207i است که با توجه به قیمت، امکانات مناسبی هم ارائه می دهد. ما در مقاله برلیانس h320 بخریم یا پژو ۲۰۷i؟ به مقایسه این دو خودرو پرداخته ایم که می توانید آن را هم مطالعه بفرمایید.
      از اینکه اطلاعات ارزشمند خود را با ما به اشتراک گذاشتید، ممنونیم.

  2. امیر حسین جوادی

    19.12.16

    فکر می کنم قیمتی که برای برلیانس h320 در مقاله اعلام کردید، در حال حاضر تغییر کرده است. برای خرید خودرو از شما باید حضوری مراجعه کرد یا نه؟ فروش اقساطی هم دارید؟

    1. کار ویترین

      19.12.16

      سلام دوست عزیز
      برای اطلاع از قیمت دقیق با شماره تماس ۰۲۱۹۱۰۷۰۰۱۴ بگیرید. همکاران ما در بخش فروش و پشتیبانی شرایط خرید نقد و اقساطی را به شما اعلام می کنند.