فروش اقساطی خودرو برلیانس h320 بخریم یا پژو 207i؟ - کار ویترین

برلیانس h320 بخریم یا پژو ۲۰۷i؟

برلیانس h320 بخریم یا پژو ۲۰۷i؟

خودروهای هاچ بک به دلیل داشتن طراحی زیبا یکی از سگمنت های محبوب خودرو در بازار ایران هستند. در سال های اخیر نیز نمونه های متنوعی از از اتومبیل های هاچ بک در بین محصولات داخلی و خارجی، به بازار ایران شده اند. در این مقاله قصد داریم به بررسی پژو ۲۰۷i و برلیانس h320 به عنوان دو نمونه از پرطرفدارترین خودروهای هاچ بک بازار ایران بپردازیم.

نقد کامل پژو ۲۰۷i و برلیانس h320، مصحولات فرانسوی و چینی زیر ذره بین

برلیانس h320  در بازار ایران توسط گروه تولید پارس خودرو تولید و عرضه می گردد، البته برلیانس h320 خودرویی چینی از مجموعه برلیانس است و از محبوب ترین های بازار ایران می باشد. پژو ۲۰۷ اما در آن سوی قضیه که نمونه ای فیس لفت شده از پژو ۲۰۶ بود با ظاهر و امکاناتی جدید به میدان رقابت هاچ بک ها وارد شد.

پژو ۲۰۷i و برلیانس h320 به لحاظ مشخصات فنی و موتوری شباهت بسیاری به یکدیگر دارند و گاهی خریداران برای انتخاب بین یکی از این دو خودرو دچار سردرگمی می شوند. برای کمک به انتخاب شما در ادامه صحبت را با بررسی طراحی ظاهری این دو خودرو آغاز می کنیم.

فروش فوری برلیانس h320

پژو ۲۰۷i طراحی بهتری دارد یا برلیانس h320؟

پژو ۲۰۷ برای اولین بار در سال ۱۳۹۱ به بازار ایران راه پیدا کرد و مدتی از آن خبری نبود، اما به زودی در سال ۱۳۹۵ مجددا روانه بازار و خط تولید ایران خودرو شد. در نمونه های جدید این محصول تغییراتی نسبتا محسوس ایجاد شد که به تدریج در افزایش تقاضا برای فروش فوری پژو ۲۰۷ آی موثر واقع شد.

در نگاه اول به ۲۰۷ می توان به راحتی متوجه شباهت بسیار بالای آن به ۲۰۶ شد، هرچند که پژو ۲۰۷ بسیار زیباتر از برادر بزرگتر خود یعنی ۲۰۶ است. پژو ۲۰۷ جدید در نمای ظاهری چراغ های جلویی و عقبی را تغییر داده و در آینه های جانبی نیز با برخی تغیرات جزئی زیبایی بیشتری ایجاد کرده است. برای اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه شرایط فروش فوری پژو ۲۰۷i مراجعه کنید و جزئیات بیشتری در زمینه قیمت روز پژو ۲۰۷ به دست بیاورید.

شرایط فروش پژو 207 آی

همچنین در نمونه جدید ایم خودرو که با نام پژو ۲۰۷i در بازار شناخته می شود تجهیزاتی مانند مانیتور لمسی ۷ اینچی، پخش dvd، بلوتوث، کروز کنترل و دکمه های کنترلی برروی غربیلک فرمان دیده می شوند. لذا در بحث طراحی ۲۰۷ آی حرف های نسبتا زیادی برای گفتن وجود دارد و در زیبایی آن شکی نیست.

برلیانس h320 اما به عنوان یکی دیگر از هاچ بک های محبوب بازار ایران، رقیبی توانمند برای ۲۰۷ بود. برلیانس h320 را می توانیم نمونه ای هاچ بک شده از برلیانس h330 بدانیم. این محصول توسط گروه تولیدی پارس خودرو به بازار عرضه می شود و در طراحی ظاهری دست کمی از پژو ۲۰۷ آی ندارد.

ظاهر جوان پسند برلیانس h320 در کنار استفاده از امکانات و تجهیزات رفاهی مناسب این اتومبیل را تبدیل به محصولی دوست داشتنی و به خصوص برای قشر جوان کرده است. همچنین مهر تایید یورو ۵ بر این خودرو نشان دهنده مصرف مناسب و سازگاری بالا با محیط زیست است. اطلاعات بیشتری در زمینه خرید نقدی برلیانس H320 را از کارشناسان ما در کارویترین به دست بیاورید.

قیمت روز پژو 207 جدید

برلیانس در بحث طراحی همواره امضای همیشگی خود را بر محصولاتش حفظ می کند اما می توان متوجه برخی مشابهت ها در برلیانس h320 با بی ام وی سری ۱ شد. از نظر ظاهری برلیانس اچ ۳۲۰ ماشین هماهنگی است و در کل طراحی زیبا و قابل قبولی دارد که گلگیر های ورم کرده در ۴ گوشه ماشین ، طراحی خاص چراغ ها و استفاده صحیح از خطوط و برجستگی ها باعث شده است تا این ماشین بهتر و جذاب تر به چشم بیاید.

برلیانس h320 خودرو خانوادگی تری در مقایسه با پژو ۲۰۷i است

با قرارداد این دو خودرو در کنار هم می توان به سادگی متوجه بزرگتر بودن ابعاد برلیانس در مقایسه با پژو شد. تمام خانواده پژو ۲۰۶ در نمونه های مختلف تا خود پژو ۲۰۷ همگی دارای فضای کابین محدودی هستند. به خصوص در بخش عقبی خودرو فضای کمی را برای سرنشینان در نظر گرفته اند.

برلیانس h320 بهتره یا پژو 207 جدید؟

لذا باید برلیانس h320 را به عنوان خودرویی خانوادگی در نظر گرفت و در این قسمت از مقایسه برلیانس برنده این طراحی است. چرا که فضای بار و فضای سرنشین مناسبی را برای سرنشینان تدارک دیده است. در صورت تمایل به کسب اطلاعات در زمینه قیمت روز خودرو، و یا اقدام برای خرید نقدی پژو ۲۰۷ آی و برلیانس h320 می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

بررسی ویژگی های موتوری پژو ۲۰۷i و برلیانس h320

همانطور که انتظار می رود در پژو ۲۰۷  آی برای بخش پیشرانه از موتور معروف tu5 بهره برداری شده و مهمترین تفاوت نصب گیربکس اتوماتیک برروی خودرو است. این پیشرانه دارای حجمی ۱۵۸۷ سی سی بوده و در مقایسه با نمونه قبیل خود یعنی ۲۰۶ مصرف سوخت کمتری دارد. البته با توجه به نصب گیربکس اتوماتیک برروی پژو ۲۰۷ جدید مسلما باید انتظار استهلاک و خرج زیاد را داشت.

یکی از نقاط ضعف پژو ۲۰۷ البته بکار بردن همین گیربکس است چرا که گاهی در حین تعویض دنده ضعیف عمل کرده و شتبا خودرو را کاهش می دهد. موتور تقریبا ۱٫۵ لیتری خودرو نیز در نهایت توانایی تولید ۱۱۰ اسب بخار نیرو و ۱۴۲ نیوتن بر متر گشتاور را دارد.

خرید نقدی پژو 207 آی

در مقابل برلیانس h320 با داشتن موتوری با حجم مشابه، یعنی ۱٫۵ لیتر، توانایی تولید ۱۰۳ اسب بخار قدرت و ۱۳۸ نیوتن بر متر گشتاور را دارد. در بخش گیربکس نیز بر خلاف پژو ۲۰۷ ضعف های خاصی وجود نداشته و عملکرد قابل قبولی از خودرو را شاهد هستیم. لذا همانطور که انتظار می رود استهلاک پژو ۲۰۷i بالاتر از رقیب چینی خود یعنی برلیانس h320 است ودر این زمینه برلیانس خودرو مطلوب تری به نظر می رسد.

برلیانس خودرو بهتری است یا ۲۰۷i؟

در پایان و به عنوان جمع بندی باید چنین بیان کرد که برلیانس H320 خودرویی با طراحی خوب، سیستم تعلیق مناسب و هندلینگ قابل قبول است و کیفیت ساخت آن نسبت به خیلی از خودروهای چینی با این قیمت بیشتر است. پژو ۲۰۷ بسیار شبیه پژو ۲۰۶ است و کمی سواری خشکی دارد، اما خودروی نام‌آشنایی است و کیفیت سواری قابل قبولی هم دارد.

فروش فوری برلیانس h320

این دو خودرو از نظر عملکرد بسیار به یکدیگر شباهت دارند و به سختی می‌توان با مقایسه آن‌ها یکی را برتر اعلام کرد. اما هنگام خرید پژو ۲۰۷ یا خرید برلیانس H320 باید به یک نکته مهم توجه کنید. شرایط فروش پژو ۲۰۷ در بازار بسیار بهتر از برلیانس H320 است و افت قیمت آن کمتر است و ممکن است فروش برلیانس H320 در بازار خودروهای دست دوم سخت‌تر از پژو ۲۰۷ باشد.

در فروشگاه آنلاین خودرو کارویترین می توانید برای خرید نقدی و فروش فوری انواع خودرو های روز دنیا اقدام نمائید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

مطالب مرتبط

نظرات کاربران 4

*
*

  1. سمانه حجتی

    19.12.17

    سلام
    برای یک خانم به نظرتون 207 مناسب تر نیست؟ میشه راهنمایی کنید بین این دو تا ماشین کدام را بخریم آخرش؟

    1. کار ویترین

      19.12.17

      سلام دوست گرامی
      هر دو این خودرو ها، مناسب و با کفییت هستند. پیشنهاد می کنیم برای انجام بهترین انتخاب حتما با کارشناسان بخش فروش و پشتیبانی ما تماس حاصل فرمایید.

  2. حبیب محبی

    19.12.17

    سلام
    راستش سوال من یکم بی ربطه. به نظرتون بین کوئیک و پژو کدام خودرو مناسب تره؟