فروش اقساطی خودرو پژو 206 وی 8 چه تفاوتی با دیگر نسخه های 206 دارد؟ - کار ویترین

پژو ۲۰۶ وی ۸ چه تفاوتی با دیگر نسخه های ۲۰۶ دارد؟

پژو ۲۰۶ وی ۸ چه تفاوتی با دیگر نسخه های ۲۰۶ دارد؟

قریب به ۲۰ سال است که پژو ۲۰۶ به عنوان یکی از خودروهای محبوب و جوان پسند در بازار رقابتی خودرو ایران راه خود را پیدا کرده است. این خودرو محبوب که در ابتدا به عنوان خودروهای وارداتی به کشور راه یافته است، با همکاری گروه خودرو سازی ایران خودرو هر ساله تولید و راهی بازار خودرو می شود. ماشین ۲۰۶ تیپ های متفاوتی دارد که هر کدام ویژگی ها و آپشن های متفاوتی را به  خود اختصاص داده اند، در این بین تیپ صندوقدار این خودرو به عنوان خودرو خانواده پا به پای هاچ بک های پر مخاطب در حال رقابت است. خودرو پژو ۲۰۶ v8 به عنوان یکی از مدل های محبوب ۲۰۶، متقاضیان زیادی را به خود اختصاص داده است اما این خودرو چه تفاوت هایی با سایر نسخه های ۲۰۶ دارد که توانسته نیمی از سهم فروش خودروهای ۲۰۶ را از آن خود کند؟ در ادامه همراه ما باشید تا در مورد نقاط مثبت پژو ۲۰۶ تیپ v8 بررسی های لازم را انجام دهیم تا در انتها متوجه تفاوت های آن با سایر مدل های ۲۰۶ شویم.

تیپ های مختلف پژو ۲۰۶ sd v8 را بشناسیم

با اینکه چهره خودروهای صندوقدار ۲۰۶ در ابتدا برای مردم قابل پذیرش نبود، اما گذر زمان و رواج استفاده از تیپ صندوقدار ۲۰۶ در شهر موجب شد تا این خودرو بتواند رقابت شانه به شانه ای با ۲۰۶ هاچ بک داشته باشد و در فروش اینترنتی خودرو  نظر خریداران خودرو را به خود جذب کند.

بیشتر افرادی که نمونه صندوقدار ۲۰۶ را برای فروش اینترنتی خودرو انتخاب می کنند، در نظر دارند تا با خرید یک خودرو خانوادگی امن و جادار برای مصرف شهری و جاده ای بهترین انتخاب را داشته باشند. انتخاب یکی از مدل ها و تیپ های پژو ۲۰۶ کار چندان آسانی به نظر نمی رسد چرا که هر کدام دارای ویژگی ها و آپشن های متفاوتی هستند.

خودروهای صندوق دار ۲۰۶ از جمله پر طرفدارترین مدل این خودرو است که با آپشن ها و ویژگی های مختلفی پا به حوزه رقابتی خودرو گذاشته اند. خودروهای صندوق دار ۲۰۶ در ۴ مدل مختلف و با اختلافات جزئی در مشخصات فنی و آپشن ها در بازار رقابتی خودروهای ایران خودرو در حال خرید و فروش هستند.

  • پژو ۲۰۶ صندوقدار تیپ ۲
  • پژو ۲۰۶ صندوقدار تیپ ۵
  • پژو ۲۰۶ صندوقدار وی ۸
  • پژو ۲۰۶ صندوقدار وی ۹
  • پژو ۲۰۶ صندوقدار تیپ وی ۲۰

پژو ۲۰۶ v8 در نوع دنده ای، یکی از پر مخاطب ترین و محبوب ترین تیپ های خودرو ۲۰۶ است که در نوع خود توانسته رضایت بسیاری از طرفداران خودروهای ارزان و دنده ای را به خود جذب کند. در این بین دو تیپ v9 و V20 نیز به عنوان دو تیپ اتومات با اختلاف قیمت قابل توجهی بین خریداران خودروهای اتوماتیک محبوب است. شما می توانید همین حالا برای خرید و تحویل فوری ۲۰۶ اقدام کنید و با ثبت درخواست خود از طریق کارویترین، در کمترین زمان ممکن خودرو خود را تحویل بگیرید.

ظاهر و نمای پژو 206 وی 8

تفاوت مشخصات ظاهری پژو ۲۰۶ وی۸ با سایر تیپ های ۲۰۶

بدون شک مهم ترین تفاوت ظاهری که پژو ۲۰۶ وی ۸ با سایر نسخه های این خودرو دارد، ظاهر صندوق دار این خودرو است که با تیپ های هاچ بک ۲۰۶ متفاوت است. در غیر اینصورت این خودرو با سایر خودروهای ۲۰۶ SD تفاوت چندانی ندارد چرا که مهم ترین خصوصیتی که ۲۰۶ وی ۸ را از سایر تیپ های ۲۰۶ جدا می کند، ویژگی های فنی و آپشن های موجود در آن است که به ترتیب به بررسی هر یک خواهیم پرداخت.

مهم ترین ویژگی کابین های داخلی خودرهای صندقدار ۲۰۶، جادار بودن کابین خودرو است به صورتی که سرنشینان عقب خودرو این امکان را دارند تا از امکان تا شدن و جابه جایی صندلی ها برای رسیدن به فضای راحت تر برای نشستن استفاده کنند. همچنین فضای بزرگ صندوق عقب خودرو برای حمل وسایل سفر و جابه جایی شهری اندازه ایده آلی را برای خانواده های ایرانی فراهم کرده است.

نمای داخلی 206 v8

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، نمونه تیپ v8 خودرو ۲۰۶ نیز از همچنین فضا و مشخصاتی برخوردار است.

مشخصات فنی پژو ۲۰۶ وی۸ چیست؟

پژو ۲۰۶ وی ۸ از موتوری با حجم ۱۵۸۷ سی سی ۱۶ سوپاپه، ۱۱۰ اسب بخار را در ۵۸۰۰ دور  با حداکثر گشتاور ۱۴۲ نیوتون برمتری در ۴۰۰۰ دور در دقیقه تولید می کند. نوع موتور خودرو ۲۰۶ تیپ وی ۸  TU5 اعلام شده که قدرت بالاتری به نسبت سایر مدل های ۲۰۶ دارد.

جعبه گیربکس دنده ای خودرو ۲۰۶ وی ۸ دارای ۵ دنده دستی است و سرعت شتاب ۰ تا ۱۰۰ آن از زمان استارت تنها ۱۱ ثانیه طول می کشد.

مشخصات فتی 206 تیپ وی 8 برای فروش نقدی

مصرف سوخت ۲۰۶ وی ۸ با سایر مدل های ۲۰۶ چه تفاوتی دارد؟

مصرف سوخت مدل وی ۸ خودرو ۲۰۶ تفاوت چندانی با سایر مدل های پژو ۲۰۶ ندارد چرا که این خودرو در خصوص مصرف شهری، در هر ۱۰۰ کیلومتر ۸ لیتر بنزین مصرف می کند. در مقابل مصرف جاده ای پژو ۲۰۶ مدل وی ۸ در هر ۱۰۰ کیلومتر ۵ لیتر است. ضمنا استعلام آلایندگی این خودرو یورو ۴ اعلام شده است که قابلیتت ارتفا به یورو ۵ را دارد.

خودرو ۲۰۶ یک اتومبیل کم مصرف به حساب نمی آید اما اگر بخواهیم مصرف سوخت این اتومبیل را خودروای پر مصرفی مانند سمند مقابسه کنیم، قطعا ۲۰۶ وی ۸ اننتخاب مناسب تری خواهد بود.

مخزن نگهدارنده بنزین ۲۰۶ مدل وی ۸ تا ۵۰ لیتر ظرفیت دارد به این منظور شما می توانید با یک بار پر کردن باک این خوردو حدودا ۱۰۰۰ کیلومتر در جاده و حدود ۶۵۰ کیلومتر شهری را بدون توقف برانید.

مصرف سوخت 206 وی 8 با تحویل فوری

در مقابل حودرو پژو ۴۰۵ یکی دیگر از خودروهایی است که مصرف سوخت یکسانی با ۲۰۶ دارد به همین منظور اگر شما بین انتخاب دو خودرو ۲۰۶ و ۴۰۵ دچار شک و سردرگمی شده اید، می توانید به فروش فوری پژو ۴۰۵  به جای پژو ۲۰۶ نیز فکر کنید.

تفاوت پژو ۲۰۶ صندوقدار v1 وv8

تفاوت اصلی خودرو ۲۰۶ صندوقدار v1 با v8 تنها در آپشن های بلند بالایی است که v8به امکانات خود اضافه کرده است. از جمله مهم ترین آپشن هایی که برای فروش نقدی خودرو خریداران زیادی را به این خودرو جلب می کند می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کیسه هوا برای سرنشینان
  • سیستم تهویه مطبوع هوا (اتوماتیک)
  • چراغ مه شکن جلو و عقب
  • کنترل فرمان
  • قابلیت تنظیم ارتفاعع نور چراغ جلو
  • آیینه های جانبی برقی
  • حسگر دماسنج
  • قفل مرکزی سوییچی
  • سیستم ضد سرقت (ایموبیلایزر)
  • شیشه بالابر برقی جلو و عقب
  • دما سنج داشبورد
  • سیستم تنظیم سرعت برف پاک کن با سرعت خودرو
  • سنسور دنده عقب
  • فرمان هیدرولیک

علاوه بر امکانات یاد شده کیفیت مونتاژ خودرو ۲۰۶  V8 با سایر تیپ های ۲۰۶ قابل مقایسه نیست. همچنین قدرت دینامیک این خودرو بهتر از سایر مدل های ۲۰۶ اعلام شده است.

۲۰۶  صندوقدار v8 بهتر است یا v9؟

۲۰۶ صندوقدار V9 علاوه بر آپشن های موجود در تیپ V8 دارای ویژگی دنده اتومات نیز هست. در این خودرو شما به راحتی می توانید از لذت رانندگی با دنده اتوماتیک بهره ببرید و توقع خود را از رانندگی با ۲۰۶ بالا ببرید.

شرایط فروش نقدی پژو 206 وی 8

قیمت خودرو ۲۰۶ صندوقدار V9 به نسبت مدل V8 کمی بالاتر است به همین دلیل خودرو ۲۰۶ مدل SD V8 به دلیل قیمت پایین تری که دارد همچنان پرچمدار محبوبیت بین سایر مدل های خودرو ۲۰۶ به حساب می آید.

تفاوت ۲۰۶ وی ۸ با وی ۲۰ چیست؟

خودرو پژو ۲۰۶ وی ۲۰ یکی دیگر از مدل های پژو ۲۰۶ است که با هدف ایجاد فضای بیشتر در صندوق عقب و صندلی های عقب ایجاد شده است. ایجاد سیستم تعلیق و استفاده از موتور TU3A از جمله تغییراتی است که در خودرو ۲۰۶ وی ۲۰ شاهد آن خواهیم بود.

از جمله تفاوت های مهمی که بین دو خودرو ۲۰۶ تیپ v8 و v20 به چشم می آید، می توان به اتومات و دستی بودن این دو خودرو اشاره کرد که با توجه به قیمت پایین تر تیپ وی ۸ خرید آن برای افرادی که به دنبال خودرویی با کیفیت اما ارزان قیمت می گردند پیشنهاد می شود. البته شما می توانید برای خرید سایر مدل های پژو از جمله برای تحویل فوری پژو ۲۰۷ از طریق کارویترین اقدام کنید.

مطالب مرتبط

نظرات کاربران 4

*
*

  1. علی فتحی

    19.12.16

    سلام
    من پنج سال شده 206 صندوق دار دارم. راستش وقتی می خواستم بخرم نمی دونستم صندوق دارش را بخرم یا معمولی. ولی راضی ام، مخصوصا برای سفر خیلی خوبه. به نسبت کم مصرف هم هست. اگر بخوام بین دو تا مدل آخر هم راهنمایی کنم، باید بگم اگر مساله مالی ندارید وی 20 را سفارش بدید، البته تنها فرقش اینه که اتوماته.

    1. کار ویترین

      19.12.16

      سلام علی عزیز
      همان طور که شما هم اشاره کردید خودرو 206 صندوق دار کیفیت مناسبی در ساخت دارد. از اینکه تجربه خود از خرید این خودرو را با کار ویترین به اشتراک گذاشتید، سپاس گذاریم.

  2. آرش خورشیدی

    19.12.16

    سلام
    من می خوام 206 صندوق دار بخرم. اول می خواستم بپرسم خودتان بین وی 8 و وی 20 کدام مدل را پیشنهاد می دید ؟ دومین سوالم اینه که تو سایت خودتان جایی برای ثبت سفارش هست؟ اصلا می فروشید خودرو؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. کار ویترین

      19.12.16

      سلام آرش عزیز
      همان طور که در بالا هم اشاره کردیم تفاوت اصلی این دو مدل در اتوماتیک بودن وی 20 است. به همین دلیل خودرو وی 20 از وی 8 کمی گران تر است. برای مشاوره و ثبت سفارش خودرو کافی از طریق کارویترین کافی است با شماره تماس 02191070014 تماس بگیرید. همکاران ما در بخش فروش و پشتیبانی شما را راهنمایی می کنند.