فروش اقساطی خودرو مقایسه کوپا T210 و هاوتای A25، دو شاسی بلند ریگان خودرو در بازار کشور

مقایسه کوپا T210 و هاوتای A25، دو شاسی بلند ریگان خودرو در بازار کشور

مقایسه کوپا T210 و هاوتای A25، دو شاسی بلند ریگان خودرو در بازار کشور

خودروهای شاسی بلند از محبوب ترین مدل خودروهایی هستند که ایرانیان علاقه زیادی به حرید آن ها دارند. در این بین در بازار خودرو روز به روز مدل هایی اضافه می شود و یکی پس از دیگری برای کسب محبوبیت بین علاقمندان حوزه خودرو پیشی می گیرند. کشور چین در سال های اخیر توانسته با ارائه خلاقیت در طراحی خودروهای لوکس محصولات متنوع و محبوبی را به بازار رقابتی خودرو ارائه دهد. اگر شما هم مخاطب این خودروهای جذاب هستند پیشنهاد می کنیم در ادامه با کارویترین همراه باشید تا دو مورد از خودروهای جذاب شاسی بلند شرکت های چینی به نام های کوپا T210 و هاوتای A25 را مورد بررسی قرار دهیم.

تاریخچه ورود coupa t210 و هاوتای A25 به بازار خودروی ایران

خودروی کوپا T210 و هاوتای A25 دو مدل از خودروهای شاسی بلند شرکت جیانگ نان چین است که به تازگی وارد بازار رقابتی خوروهای ایران شده اند. این  دو خودروی شاسی بلند با عرضه در ایران محبوبیت زیادی بین علاقمندان خودرو پیدا کرده و موفق به حضور توامندی در بازار فروش خودروی ایران شده اند.

ما نیز به در کارویترین به عنوان یکی از مجموعه های فعال در فروش نقدی انواع خودروهای روز دنیا امکان فروش نقدی کوپا با تحویل فوری را برای شما فراهم کرده ایم.خودروی کوپا T210در کشور چین با نام تجاری zootye t600 معروف است در صورتی که با تغییر نام به خودروی کوپا T210بین ایرانیان به فروش می رسد.

مقایسه ظاهری، کوپا T210 و هاوتای A25، کدام یک جذاب ترند؟

همین که نام دو خودرو شاسی بلند چینی به میان می آید مردم دوست دارند تصاویر بیشتری از آن ببینند تا بتوانند با نگاه اولیه به ظاهر خودروها آن را مقایسه کنند. در نگاه اولیه نمای بیرونی کوپا T210 بدون شک بسیار جذاب و حیرت انگیز است.  اما اگر کمی ریز بینانه به ظاهر خودرو توجه کنیم متوجه شباهت های زیاد آن با خودروهای لوکس آلمانی خواهیم شد چرا که در ظاهر این خودرو چینی بودن آن را نمی توان تشخیص داد.

مشخصات ظاهری کوپا t210

کوپا T210شباهت زیادی به خودروهای لوکسی چون فلوکس واگن، تیگوان، آئودی و پورشه دارد، چرا که پلتفرم استفاده شده برای طراحی و ساخت کوپا T210 از Q5 الهام گرفته شده است. از طرفی خودروی هاوتای A25 بی شباهت به نسل قبلی هیوندای توسان نیست، چرا که بسیاری در نگاه اولیه این خودرو را نسل به روزشدۀ هیوندای توسان می دانند.

هاوتای A25 و کوپا T210 از نظر ظاهری تفاوت های زیادی با هم ندارند، چرا که نمای اسپرت هر دو خودرو با شباهت هایی که به خودروهای اصلی دارند ظاهری بلاتکلیف اما جذاب را برای کسانی که دوست دارند سوار بر خوردوهای شاسی بلند شوند به وجود آورده است.

بررسی کابین داخلی دو خودروی چینی کوپا T210 و هاوتای A25

همین که وارد اتومبیل هاوتای A25 می شویم، اولین چیزی که مورد توجه قرار می گیرد نمای چند ضلعی هماهنگی است که در بیشتر اقلام کنسول خودرو و حتی سردنده و فرمان خودرو مورد توجه قرار می گیرد.

نمای داخلی کوپا t210

نمای به ظاهر شیک این اتومبیل با تراشه های نقره ای رنگ کنار درها و استفاده به جا از طرح و رنگ نقره ای در نقاط جزئی چشم نواز است. نمای داخلی کوپا T210 از نظر زیبایی و نمای جذاب دست کمی از هاوتای A25 ندارد. چرا که این خودرو با روکش های چرمی با کیفیت و کنسول داشبورد با طراحی جذاب، حس خوبی را به سرنشینان می دهد. همچنین پشت غربیلک فرمان خودرو آمپردیجیتالی وجود دارد که به عنوان یک آپشن قابل قبول برای این خودرو قابل قبول است.

طراحی داخلی هاوتای A25

مشخصات فنی موتور دو خودروی کوپا T210 و هاوتای A25

مشخصات فنی هر دو خودرو اطلاعات متفاوتی دارد که هر یک را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار می دهیم. برای مثال خودروی هاوتای A25 دو نسخه بنزینی و دیزلی را به بازار خودرو عرضه کرده است. مدل بنزینی هاوتای A25دارای موتور ۱٫۵ لیتری و ۴ سلیندر، با قدرت ۱۵۴ اسب بخار و ۲۱۵ گشتاور نیوتون بر متر است. نسخه دیزلی این خودرو موتوری ۱٫۸ لیتر دیزلی دارد که باتوان  تولید ۱۴۷ اسب بخار ۳۱۰ نیوتون بر متر گشتاور دارد.

در مقابل خودروی کوپا T210 حجم موتور ۱٫۵ لیتری دارد که با پیشرانه ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپه، ۱۵۶ اسب بخار را با حداکثر گشتاور ۲۱۰ نیوتون بر متر تولید می کند. اگر بخواهیم هر دو خودرو را با حجم موتور ۱٫۵ و مدل بنزینی مورد بررسی قرار دهیم قدرت موتور هر دوی آن ها در یک سطح قرار دارند. با این حساب برای مقایسه دقیق تر این دو خودرو باید میزان سوخت مصرفی و قیمت آن را مورد بررسی قرار دهیم.

بررسی کوپا T210 و هاوتایA25 از نظر ایمنی

اگر بخواهیم هر دو خودرو کوپا T210 و هاوتای A25 را از نظر ایمنی بررسی کنیم به این نتیجه خواهیم رسید که هر دو خودرو با توجه به استانداردهای ارائه شده ای که در ساخت آن به کار رفته است خودروهای ایمنی به حساب می آیند.

ایمنی خودرو کوپا t210

هر دو خودرو از آپشن هایی نظیر کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشینان، سیستم ایمنی EBS و  BOS، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی TCS، سیستم کنترل پایداری ESP، سیستم نمایش فشار باد تایر، سنسور دنده عقب، سیستم ضدسرقت خودرو، دوربین دید ۳۶۰ استفاده می کنند. با این حساب می توان انتظار داشت که هر دو خودرو از نظر ایمنی در حد مناسبی قرار دارند.

مصرف سوخت کوپا T210 کم تر است یا هاوتای A25؟

کوپا T210 و هاوتای A25 از نظر مصرف سوخت در هر ۱۰۰ کیلومتر ۸ لیتر مصرف سوخت دارند. ظرفیت باک هر دو خودرو ۵۰ لیتر است، به این صورت شما می توانید  به راحتی با پر کردن کامل یک باک ۵٫۲۰۰ کیلومتر رانندگی کرده و سفر لذت بخشی را در خارج از فضای شهری با این ماشین تجربه کنید.

هر دو خودرو کوپا T210 و هاوتای A25 از نظر رانندگی در فضای خارج از شهر خودرویی ایمن و مناسب برای جاده به حساب می آیند. همچنین شتاب خودرو و سرعت هر دو خودرو در مقایسه با سایر خودروهای چینی قابل قبول است.

مقایسه کوپا T210 و هاوتای A25 از نظر قیمت، کدام ارزان تر است؟

هر دو خودرو کوپا T210 و هاوتای A25 از نظر قیمت حدودا در یک سطح قرار دارند اما با توجه به بالارفتن قیمت خودرو در ماه های اخیر، اتومبیل های چینی نیز افزایش قیمت مشابهی داشتند. با اینحال هنوز هم در برنامه فروش نقدی ریگان موتور همواره دو شاسی بلند نامبرده در صدر لیست فروش نقدی قرار دارند. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم با کارشناسان ما در کارویترین در تماس باشید و اطلاعات مورد نیاز خود در فروش فوری خودرو و قیمت روز خودرو را به دست بیاورید.

مطالب مرتبط

نظرات کاربران 4

*
*

  1. رضا قربانپور

    19.11.25

    واقعیتش هر دو خودرو چینیه اما ظاهر لوکسی داره. برای خرید نقدی چجوری اقدام کنیم؟ حتما باید حضوری بیایم؟

    1. کار ویترین

      19.11.25

      با سلام
      لطفا با شماره تماس 02191070014 تماس بگیرید تا از شرایط فروش هر دو خودرو اطلاع لازم پیدا کنید.

  2. محمد رضا فخاری

    19.11.25

    جفت این دو خودرو خودروهای جاده ای نیستند. تنها ظاهر لوکسی دارند و اینکه مصرف سوختشونم بالاس. تو این رنج قیمت سراغ برلیانس برید بهتره

    1. کار ویترین

      19.11.25

      با سلام
      کاربر گرامی ممنون از اینکه نظر خود را برای ما نوشتید.
      اگر برای خرید برلیانس قصد دارید اطلاعات بیشتری داشته باشید پیشنهاد می کنم مقالهhttps://carvitrin.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%af%d9%84-%d8%a8%d8%b1%d9%84%db%8c%d8%a7%d9%86%d8%b3-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/#comment-3756 را مطالعه کنید.