فروش اقساطی خودرو کوییک یورو 4 با گیربکس معمولی بهتر است یا تیبا 2؟ - کار ویترین

کوییک یورو ۴ با گیربکس معمولی بهتر است یا تیبا ۲؟

کوییک یورو ۴ با گیربکس معمولی بهتر است یا تیبا ۲؟

این روزها شاهد رقابت شدید خودروهای ملی با یکدیگر هستیم که در سال های اخیر توانسته اند به عنوان خودروهای ارزان قیمت و اقتصادی جایگزین مناسبی برای خودروی پراید به حساب بیایند. دو خودرو کوییک دنده ای و تیبا ۲ در سال های اخیر به خوبی توانسته اند در بازار رقابتی خودرو جای بگیرند و چهره شهر را به دست بگیرند. انتخاب یکی از دو  خودروهای کوییک یورو۴ معمولی و تیبا۲ برای خریداران خودرو بسیار سخت و دشوار است چرا که در نگاه اول هر یک مشخصات شبیه به هم دارند و تفاوت قیمتی هر یک چندان قابل لمس نیست. به همین منظور اگر شما هم برای خرید هر یک از این دو خودرو هنوز به نتیجه نرسیدید، پیشنهاد می کنم در ادامه همراه ما باشید تا با مقایسه هر دو خودرو از نظر مشخصات ظاهری، مشخصات فنی، مصرف سوخت و ایمنی، پیشنهادی مطلوب به شما ارائه کنیم.

مقایسه مشخصات ظاهری کوییک دنده ای و تیبا ۲

نگاه اولیه به هر اتومبیلی می تواند تاثیر گذار ترین عمل در خصوص خرید خودرو به حساب بیاید. چرا که مشخصات ظاهری و نمای هر خودرو برای خریداران خودرو در درجه اهمیت بسیار بالایی قرار دارد. مشخصات ظاهری دو خودرو کوییک دنده ای و تیبا ۲ در نگاه اول یک تفاوت بسیار مشخص دارد و آن این است که تیبا ۲ یک اتومبیل هاچ بک و کوییک دنده ای یک خودرو هاچ بک کراس به حساب می آید. این تفاوت مشهود در نگاه اول  برای به چشم بسیاری از خریداران خودرو می آید تا بتوانند انتخاب درست و مناسبی را مطابق با سلیقه خود داشته باشند.

فروش نقدی تیبا2

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که خودروهای جوان پسند هاچ بک را می پسندید، قطعا انتخاب تیبا ۲ برای شما ایده آل خواهد بود اما اگر ویژگی های ظاهری خودرو در نگاه شما اهمیت چندانی ندارد پیشنهاد می کنم برای خرید اینترنتی خودرو تا خواندن مقایسه مشخصات فنی هر دو خودرو دست نگه دارید.

نمای داخلی کابین دو خودرو کوییک یورو ۴ گیربکسی و تیبا۲

نمای داخلی و کابین های دو خودرو کوییک دنده ای و تیبا ۲ همانند سایر خودروهای شرکت خودروسازی سایپا است و تفاوت چندانی با هم ندارند. کنسول های پلاستیکی، جنس متوسط روکش های صندلی، صفحه نمایشگر اتومبیل و محفظه های تهویه هوا در هر دو خودرو دارای شباهت های زیادی با هم هستند و هیچ رد پایی از خلاقیت در طراحی داخلی این دو خودور به چشم نمی آید.

نمای داخلی خودرو کوییک دنده ای خودرو پر فروش در خرید اینترنتی خودرو

مشخصات فنی و قدرت موتور دو خودرو کوییک دنده ای و تیبا ۲

با صرف نظر از اهمیت ظاهری خودرو به قسمت مقایسه مشخصات فنی می رسیم تا ببینیم کدام یک از دو خودروهای کوییک دنده ای و تیبا از پیشرانه ها و قدرت موتور بالاتری برخوردار هستند. خودرو تیبا ۲ از پیشرانه ای ۴ سیلندره و ۸ سوپاپه، حجمی ۱٫۵ لیتری دارد و با ۸۶ اسب بخار، گشتاور ۱۲۶ نیوتون متری را تولید می کند.

فروش نقدی کوییک دنده ای

در مقابل خودرو کوییک دنده ای نیز پیشرانه ای با ۴ سیلندره ۸ سوپاپه حجم موتوری برابر با ۱٫۵ سی سی دارد و با قدرت ۸۷ اسب بخار گشتاور ۱۲۸ نیوتون متری را تولید می کند.  با این حساب می توان چنین نتیجه گرفت که مشخصات فنی و قدرت موتور هر دو خودرو در یک سطح قرار گرفته اند و موتور هر دو خودرو از قدرت بکسانی برخوردار است. به همین منظور شما می توانید با صرف هزینه ای کمتر از کوییک دنده ای برای خرید و  فروش فوری تیبا ۲ اقدام کنید.

مقایسه آپشن های کوییک دنده ای و تیبا۲

خودوهای کوییک دنده ای و تیبا ۲ از نظر ویژگی های فنی، قدرت موتور و حتی نمای ظاهری در یک سطح قرار می گیرند اما وقتی حرف از مقایسه آپشن های دو خودرو به میان می آید قطعا خودروی کوییک دنده ای در رتبه بالاتری قرار خواهد گرفت چرا که این خودروی اقتصادی به نسبت تیبا۲ از آپشن های ویژه تری برخوردار است.

آپشن های موجود تیبا ۲ کوییک دنده ای
کیسه هوای راننده و سرنشین جلو دارد دارد
مجهز به سیستم ترمز ABS+EBD   داردABS دارد
سیستم کمکی ترمز BAS ندارد دارد
تجهیز شده برای نگهداری صندلی کودک در صندلی های پشتی ماشین (Iso-Fix) دارد دارد
گرمکن شیشه عقب دارد دارد
سیستم باز شدن خودکار درب ها در هنگام تصادف ندارد دارد
هشدار صوتی محدودکننده سرعت ندارد دارد
سنسور پارک دنده عقب دارد دارد
سیستم هشدار دهنده نبستن کمربند راننده (SBR) دارد دارد
سیستم ضد سرقت (Immoblizer) ندارد دارد
صندلی های عقب با قابلیت تاشدن ندارد دارد
نمایشگر دمای محیط بیرون ندارد دارد
فرمان هیدرولیک دارد دارد
سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک ندارد دارد
کمربند ایمنی جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع دارد دارد
کانسپت جدید دستگیره ها (آسان بازشو) ندارد دارد
شیشه بالابرهای برقی جلو و عقب دارد دارد
آینه های جانبی با قابلیت تنظیم برقی دارد دارد
چراغ مه شکن جلو و عقب دارد دارد
چراغهای جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع دارد دارد
برف پاک کن عقب دارد دارد
مجهز به رادیو CD Player  کابل USB دارد دارد
مجهز به ۴ بلندگو در جلو و عقب دارد دارد

کوییک دنده ای کم مصرف تر است یا تیبا ۲؟

میزان آلایندگی هر دو خودرو کوییک دنده ای و تیبا۲ یورو ۴ اعلام شده است. لازم به ذکر است که در خصوص خودرو کوییک دنده ای میزان آلایندگی تا یورو ۵ نیز قابل ارتقا خواهد بود. از نظر میزان مصرف سوخت خودرو تیبا به نسبت از مصرف سوخت پایین تری برخوردار است چرا که این خودرو در هر ۱۰۰ کیلومتر تنها ۶ لیتر بنزین مصرف می کند. در مقابل خودروی کوییک دنده ای در هر ۱۰۰ کیلومتر ۷ لیتر سوخت مصرف می کند.

مصرف سوخت کوییک دنده ای

تفاوت میزان مصرف سوخت تیبا و کوییک چندان متفاوت نیست به همین منظور پیشنهاد می کنم برای انتخاب هر یک از این دو خودو موارد دیگری از جمله ویژگی های ظاهری، مشخصات فنی، سطح ایمنی خودرو را مد نظر قرار دهید.

مقایسه کوییک دنده ای و تیبا ۲ از نظر قیمت

برای بررسی قیمت دو خودرو کوییک دنده ای و تیبا بهتر است کلیه ویژگی های ظاهری، آپشن های موجود و مشخصات فنی را در نظر داشته باشیم. خودرو کوییک دنده ای به دلیل ظاهر مدرن تر و آپشن های بیشتری که به نسبت تیبا ۲ دارد خودرویی گران تر و در عین حال لوکس تر از تیبا ۲ به حساب می آید.

هر دو خودروی تیبا۲ و کوییک دنده ای به نسبت سایر خودروهای ایرانی و خارجی در گروه خودروهای ارزان قیمت ملی قرار گرفته اند با این  حساب اگر هزنیه هر دو خودرو برای شما مقرون به صرفه نیست. پیشنهاد می کنیم تا با صرف هزینه ای پایین تر خودرویی ارزان برای مصرف شهری تهیه کنید، و برای فروش فوری ۱۱۱ اقدام کنید تا ارزان ترین خودروی ملی را از گروه تولیدی سایپا تهیه کنید.

 

مطالب مرتبط

نظرات کاربران 0

*
*